BAS КУП та BAS ERP: що обрати бізнесу?

BAS КУП та BAS ERP: що обрати бізнесу?

BAS КУП та BAS ERP: що обрати бізнесу?

Коли мова йде про автоматизацію бізнес-процесів, варто ознайомитися з програмним забезпеченням, яке найточніше підходить компанії. Візьмемо на розгляд дві популярні системи – BAS КУП (Комплексне управління підприємством) та BAS ERP. Перше рішення (BAS КУП) добре закриє питання середніх та великих підприємств, які потребують інструменту для координації всіх своїх операцій. Це і контроль доходів та витрат, складання фінансових звітів, облік робочого часу, нарахування зарплат, обробка замовлень, робота з клієнтами, облік товарів, управління технологічними процесами тощо. Натомість BAS ERP – це більш розширене рішення для управління ресурсами підприємства, яке об’єднує всі ключові моменти в одному програмному забезпеченні. Навіть промислові гіганти відчуватимуть переваги від використання системи.

BAS ERP – комплексний продукт, орієнтований на великі підприємства та спрямований на автоматизацію завдань управління підприємством, робочими процесами і персоналом.

Наприклад, з BAS ERP фінансовий облік відбувається автоматизовано. Так само відбувається ведення обліку робочого часу, нарахування зарплат, управління клієнтськими базами, запасами, контроль залишків. На виробничих процесах відбувається управління технологічними процесами, оптимізація витрат тощо.

Якщо говорити про відмінності між BAS КУП та BAS ERP, то перша система фокусується на інтеграції основних бізнес-процесів середніх і великих підприємств, забезпечує їм всебічне управління та контроль. Вона ідеально підходить для компаній, які шукають комплексне рішення для координації своїх операцій. А BAS ERP, у свою чергу, пропонує більш розширені можливості і дане програмне забезпечення підходить для компаній будь-якого розміру, які прагнуть автоматизувати всі свої бізнес-процеси та покращити загальну ефективність роботи.

Основні функціональні можливості BAS ERP:

(https://a4.com.ua/ru/bas-erp/)

  1. Фінансовий облік (автоматизація фінансових операцій, складання фінансових звітів тощо);
  2. Управління персоналом (облік робочого часу, нарахування зарплат, управління кадрами);
  3. Управління продажами;
  4. Складська логістика;
  5. Виробничі процеси; 
  6. Закупівлі та постачання.

Основні функціональні можливості програми BAS КУП:

  • Управління фінансами;
  • Бюджетування;
  • Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства;
  • Регламентований облік;
  • Управління персоналом та розрахунок зарплати;
  • Управління виробництвом і продажами;
  • Управління закупівлями, складом та запасами.

Якщо вам потрібне просто комплексне рішення — обирайте BAS КУП. Якщо ж ви шукаєте розширений варіант для автоматизації — обирайте BAS ERP. Обидві системи допоможуть підвищити ефективність підприємства та зробити роботу більш організованою.

Back To Top