Зліт та падіння літньої гуми Michelin Pilot Sport 4S

Зліт та падіння літньої гуми Michelin Pilot Sport 4S

Зліт та падіння літньої гуми Michelin Pilot Sport 4S

Автошини Michelin Pilot Sport 4S — колись грізний та беззаперечний чемпіон у сегменті літніх надвисокопродуктивних шин (UUHP), останнім часом зіткнувся з труднощами. Відома своєю винятковою продуктивністю та загальним визнанням, шина, яка колись безроздільно панувала, тепер стикається з жорсткою конкуренцією, оскільки інші бренди скорочують розрив. У цій статті ми докладніше розглянемо славні дні Pilot Sport 4S та розглянемо недавні труднощі, з якими вона зіткнулася.

Автошини Michelin Pilot Sport 4S

Літні колеса Michelin Pilot Sport 4S проробили чудову роботу в сегменті надвисокопродуктивних шин, а результати прес-тестів відображали як їхнє домінування, так і недавні проблеми. У 2020–2021 роках був золотий період, коли Pilot Sport 4S постійно перевершував своїх конкурентів, виборовши перше місце в кількох тестах

1 місце:

  • 2021 Auto Bild 19 дюймів
  • 2021 Sport Auto UHP
  • 2021 Tyre Reviews UHP
  • 2020 Auto Bild UHP 19 дюймів
  • 2020 Sport Auto UHP
  • 2020 EVO UHP
  • 2018 Sport Auto 19 дюймів UHP
  • 2018 EVO UUHP

2 місце

  • 2019 Tiye Reviews UHP
  • 2019 Sport Auto 20 дюймів UHP

3 місце

  • 2018 Auto Bild 19 дюймів (через високу ціну на старті продажів)

Але останніми роками ситуація змінилася. До 2022 Pilot Sport 4S почала стикатися з більш жорсткою конкуренцією, посівши 2-е місце в тесті літніх шин UUHP журналу Tyre Reviews. Ця тенденція продовжилася в 2023 і 2024 роках, коли шина посіла 3-е місце в тесті Sport Auto UHP 2023 і 2-е місце в тесті шин для спортивних автомобілів журналу Auto Bild 2024. Незважаючи на актуальність, ці результати свідчать про те, що конкуренти досягли значних успіхів, кинувши виклик колись незаперечному домінуванню Michelin Pilot Sport 4S.

Торможення автошини Michelin Pilot Sport 4S на сухій поверхні

Сухе гальмування

Сухе гальмування є найважливішим показником ефективності для гуми UUHP. Автошини Мішлен Пілот Спорт 4С показували різні результати протягом багатьох років. З 2018 до 2020 року вони незмінно показували хороші результати, часто очолюючи тести з позитивною перевагою у сухому гальмуванні.

Однак, починаючи з 2021 року, з’явилася тенденція до зниження, з періодичними незадовільними результатами, відставання від лідера на 1,1% у тесті літніх шин Auto Bild UUHP 2021. До 2024 року ця тенденція продовжилася з різницею в 2,1 % у сухому гальмуванні у тесті спортивних автомобільних шин Auto Bild, що вказує на те, що конкуренти наздоганяють та кидають виклик попередньому домінуванню.

Торможіння автошини Michelin Pilot Sport 4S на мокрій поверхні

Гальмування на мокрій дорозі

гальмування на мокрій дорозі — ще один ключовий показник ефективності коліс UUHP.

Автошини Мішлен Пілот Спорт 4С з роками зазнала більш вираженого спаду в цій галузі. Спочатку, з 2018 по 2020 рік, гума показала себе відносно добре, з позитивними перевагами у кількох тестах

  • перевага в 7,9% у тесті Sport Auto 20 дюймів UHP 2019
  • перевага в 3,3% у тесті Auto Bild 20 дюймів UHP 2018

Проте, починаючи з 2021 року, ефективність гальмування на мокрій дорозі почала погіршуватися. Гума втратила переваги і почала відставати від лідера на 5,1% як у тесті Auto Bild UUHP 2021, так і в Tire Reviews UHP 2021 року, що свідчить про розвиток ринку спортивних коліс.

Тенденція до зниження продовжилася у 2022 та 2023 роках, при цьому автошини показують відставання 5,3% у Tyre Reviews UUHP 2022 та 2,9% у тесті Sport Auto UHP 2023.

До 2024 року шини Michelin Pilot Sport 4S втратили ще більше, показавши відставання в 7,9% порівняно з спортивними автомобільними колісами Auto Bild, що вказує на те, що її ефективність гальмування на мокрій дорозі значно поступається конкурентам.

Наступник Michelin Pilot Sport 4S?

Автошини Michelin Pilot Sport 4S, випущені у 2017 році, встановили стандарт гуми UUHP, домінуючи на ринку протягом кількох років. Однак згодом ця область значно надолужила втрачене, а новинки конкурентів кинули виклик перевагу.

Continental SportContact 7 (2022), Bridgestone Potenza Sport (2021), Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 (2022) та нещодавня Vredestein Ultrac Pro (2024) представили передові технології та покращення продуктивності, які підірвали лідерство Pilot Sport 4S у ключових галузях продуктивності, таких як гальмування на мокрій та сухій дорозі.

На додаток до цього, минулого року Michelin оголосила про випуск Pilot Sport S5 як наступника 4S, але, на превелике розчарування, вона була доступна тільки в певних розмірах оригінального обладнання (OE). Оскільки підтвердженої дати ширшого запуску заміни немає, багато хто запитує, коли це довгоочікуване оновлення повністю вийде на ринок. Оскільки конкуренти продовжують розширювати горизонти своїми останніми релізами, ентузіасти та галузеві експерти однаково чухають голови, запитуючи, коли Мішлен зробить крок уперед і випустить наступника, який зможе повернути собі корону в сегменті UUHP.

Висновок

Ніколи безперечний лідер у сегменті шин UUHP тепер наздоганяє конкурентів, а корону захоплює гума Continental SportContact 7. Хоча довгоочікувана Michelin Pilot Sport S5 була представлена, її обмежена доступність у певних розмірах як первинна комплектація машин із заводу змушує ринок все ще чекати повноцінного наступника.

Оскільки Continental бере на себе роль нового еталона, залишається питання: чи зробить Michelin крок уперед і чи представить наступний революційний продукт, щоб повернути собі панування в сегменті UUHP?

Back To Top